pátek 4. září 2020

 Ahoj všichni! 


Je to pro mě opravdu zvláštní, začít po tak dlouhé době blogovat a psát články, ale nějakým způsobem mi to opravdu chybí a chci zase začít psát. 

Na začátek bych chtěla krátce představit sebe a svůj blog. 

Jmenuji se Radka, za nedlouho mi bude 20 let a nastupuji na vysokou školu. Cílem tohoto blogu je Vám přiblížit život na vysoké, jak to chodí, co se učím, nebo co obnáší studium mého předmětu. 

Abych řekla opravdu, zatím jsem z vysoké školy zmatená jak lesní včela, ale po pravdě se neskutečně těším, a to jsem opravdu nikdy nebyla studijní typ. Budu studovat oboro Sociální patologii a prevenci na fakultě veřejných politik. K tomuto oboru mám opravdu blízko, na střední škole mě opravdu bavili společenské vědy, takže k tomuto mám opravdu velmi blízko. Když jsem byla na Gaudeamu v Brně, tato škola mě ihned ohromila, pamatuji si, jak jsem odcházela a okamžitě volala taťkovi se slovy "Tuhle školu chci studovat". Samozřejmě rodiče byli celkem proti, pořád opakovali, že tahle škola nebude mít uplatnění, ale já jsem jiného názoru. Tato škola Vám umožní se zaměřit na to, co opravdu chcete. Jsou to skvělé základy k policii, školní psycholožce nebo například sociální pracovnici. 

To by bylo k prvnímu článku asi vše. V dalším bych se nejspíš chtěla rozmluvit o přijímačkách a zápisu ke studiu. Jinak by mě zajímalo, jestli tady mám taky nějaké vysokoškoláky nebo středoškoláky, kteří už přemýšlí, kam dál po střední. 


Žádné komentáře:

Okomentovat